Compliment
Hebt u positieve ervaringen met onze dienstverlening? Heeft u een prettig gesprek gehad, goede aansluiting gevonden in een groep en bent u hierin goed begeleid? Of bent u ergens anders tevreden over? Dan horen we dit natuurlijk graag van u. Laat het ons weten! U kunt onderstaand formulier invullen, maar ook een e-mail sturen naar info@welzin.nl. Het is ook mogelijk om een berichtje te plaatsen op onze Facebookpagina.
Suggestie
Goede ideeën zijn altijd welkom. Hebt u een suggestie waardoor wij ons werk nog beter kunnen doen? Laat het ons dan weten en vul onderstaand formulier in. Als u dat prettiger vindt, kunt u ook een e-mail sturen naar info@welzin.nl. Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
Klacht
Ondanks onze inzet, kan het zijn dat u niet tevreden bent over een dienst van WELZIN. Ondanks dat we uw klacht betreuren, hebben we wel iets aan deze informatie. We stellen het dan ook op prijs als u uw klacht met ons deelt, zodat we met u in gesprek kunnen gaan en kwaliteit kunnen verbeteren.
Onderstaand formulier kunt u gebruiken om uw klacht aan ons door te geven. Vergeet niet uw contactgegevens in te vullen, zodat we zo snel mogelijk contact met u kunnen opnemen. Uiteraard mag u ons ook mailen via info@welzin.nl of bellen naar 033 - 469 2 469.
U kunt ook contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris van WELZIN, Wiena Bakker. Zij is te bereiken via klachten@beweging3.nl of telefonisch via 06 463 92075. De klachtenfunctionaris geeft informatie en advies en kan bemiddelen. Wat u bespreekt is vertrouwelijk, u beslist zelf of en hoe u verder gaat met uw klacht. De klachtenfunctionaris heeft geen oordeel en hoort het verhaal van beide kanten. Hier vindt u de klachtenregeling.
AVG - bescherming persoonsgegevens
Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens. Lees hier onze privacy- en cookieverklaring
Deel via onderstaand formulier uw compliment, suggestie of klacht met ons